فرصت انابه همه چیز درباره روز دحوالارض | اعمال و توصیه‌های بزرگان ویدئو | ائمه معصومین(ع) هادیان همه بشریت در مسائل دین و دنیا هستند ویژه برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم مطهر رضوی اعلام شد آمار زائران ایرانی در حج از ۵۳ هزار نفر گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مشهد بازدید تولیت آستان قدس رضوی از پروژه‌های عمرانی حرم امام‌رضا(ع) بارگاه منور رضوی، غرق در ماتم و نیایش در سوگ شهادت ثامن‌الحجج(ع) «انتظار»؛ سرمایه بشر برای ساخت جامعه مهدوی دکتر حسن انصاری: راه اصلاح و نوگرایی دینی از فقه و اجتهاد فقهی شروع می‌شود ارائه خدمات ویژه به زائران در مسیر‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) صحن و بارگاه ملکوتی رضوی در روز زیارتی امام‌رضا (ع) رنگ عزا به خود گرفت | چرا ماه ذی‌القعده را ماه امام‌رضا (ع) می‌نامند؟ ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا (ع) اعلام شد آداب بیست و سوم ذی القعده روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع) + اعمال و ادعیه «شب شعر مکتب خدمت» نقش تبیینی در شناخت چهره شهید جمهور دارد ویژه برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در روز زیارتی شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تلاش برای نجاتِ اسناد شهدای دفاع مقدس مسئله اول آزادگان جهان چگونه در زندگی روزمره، حضرت پیامبر(ص) را الگو قرار دهیم؟ رئیسی عزیز مظهر اخلاص بود
سرخط خبرها

دیدار فرمانده گروه ۴۴۴ با جانبازان و ایثارگران مرکز توانبخشی امام خمینی (ره)

  • کد خبر: ۱۸۶۴۶۲
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
دیدار فرمانده گروه ۴۴۴ با جانبازان و ایثارگران مرکز توانبخشی امام خمینی (ره)
همزمان با هفته دفاع مقدس، فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا با جانبازان و ایثارگران مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) دیدار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرتیپ دوم احمد اکبری ضمن دیدار با جانبازان و ایثارگران مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) در پارک ملت مشهد گفت: تکریم جانبازان و ایثارگران در واقع تکریم از مجاهدت و مقاومت و ایثارگری‌های مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس سراسر درس بود و این جنگ به عنوان یک ثروت تلقی می‌شود. همه کسانی که به هر نحوی در جنگ بودند باید دفاع‌مقدس را به نسل جدید تبیین کنند.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های ما زنده نگه‌داشتن فرهنگ جهاد، شهادت، ایستادگی و جان‌نثاری و یکی از بهترین راه‌ها برای این کار تکریم خانواده‌های شهدا است.

سرتیپ دوم اکبری بیان کرد: شکی نیست که باید وجود خود را بدهکار شهدا و خانواده شهدا بدانیم. این‌ها بر گردن ما حق دارند. اگر بتوانیم با نگاه ویژه، رسیدگی به خانواده شهدا و جانبازان را به‌عنوان سیره مستمر خود و مجموعه خود قرار دهیم، قطعا بی‌جواب نخواهد بود.

وی یادآور شد: سهم هرکسی از این انقلاب به اندازه میزان سرمایه‌گذاری او برای آن خواهد بود که در این راستا سهم خانواده‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان در برخورداری از برکات دین و ارزش‌های الهی و اسلامی نسبت به سایرین بیشتر است.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا عنوان کرد: خانواده‌های معظم شهدا با وجود تمام رنج‌هایی که متحمل شدند هنوز هم تمام دغدغه آن‌ها انقلاب و اسلام است. این یک حقیقت است که ما در این کشور مستأجر خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هستیم. ما باید بدانیم که سر سفره شهدا هستیم. امروز به برکت خون شهدا ما زندگی عادی و آرام خود را سپری می‌کنیم.

دیدار فرمانده گروه ۴۴۴ با جانبازان و ایثارگران مرکز توانبخشی امام خمینی (ره)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->